Foto Durant el primer semestre del 2019, des de les 33 oficines del CITE distribuïdes arreu de Catalunya es van atendre 6.504 persones, que van realitzar 8.890 visites i plantejar 14.701 consultes.

La memòria semestral del CITE posa de manifest que es manté l’arribada de persones de Veneçuela i d’Hondures iniciada l’any passat. Això ha fet incrementar el percentatge de dones ateses, que ha arribat al 60 % del total de persones ateses, com a conseqüència del major pes de les dones entre les persones provinents d’aquests països (un 64% en el cas de Veneçuela i el 89 % en el cas d’Hondures).

Per nacionalitats, el primer país és el Marroc, amb un 15,5% del total, seguit de Colòmbia (9,5 %), Veneçuela (7,2 %), Hondures (7,2 %) i Bolívia (5,6 %). Tanmateix, prop del 60 % de les persones ateses són llatinoamericanes.

Feu clic per veure:
- la presentació de les dades de la Memòria del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) del primer semestre de 2019
- el resum de la Memòria del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) del primer semestre de 2019
- la Memòria del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) del primer semestre de 2019

29/08/2019