Mor Loles Cuéllar, sindicalista d’Educació al Garraf i Alt Penedès

Condol a la família i amistats

CCOO del Baix Llobregat i la Federació d’Educació de CCOO informen de la mort, el dissabte 10 d’agost de 2019, de la sindicalista Maria Dolors Cuéllar Sabaté, als 66 anys. Nascuda a Vilanova i la Geltrú, la Loles era mestra i havia format part de la Federació d’Educació fins la seva jubilació, treballant especialment al Garraf i Alt Penedès. D’esquerres per convicció, compaginava la tasca sindical amb l’activitat política, vinculant-se al PSUC, a ICV i a Vilanova en Comú i treballant per la igualtat i la justícia.

Ens deixa un gran buit entre els qui la vam conèixer; trobarem a faltar el seu compromís, la seva responsabilitat, la seva capacitat per mediar, i el seu somriure. Des d’aquestes línies enviem un missatge de condol a la família i amistats. Descansi en pau.