La plantilla de l’aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d’Arbúcies convoca una vaga per al proper divendres 2 d’agost

Disconformitat amb l’empresa a l’hora de l’aplicació de l’increment salarial

Des de la Federació d’Indústria de CCOO de les Comarques Gironines us informem que el Comitè d’empresa de l’aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d’Arbúcies ha convocat vaga el 2 d’agost i ha sol·licitat la mediació del Departament de Treball a Girona.

Fins ara, hi ha hagut negociació amb la direcció de l’empresa des del mes de maig fins al 22 de juliol, i aquesta negociació s’ha acabat sense que hi hagués cap avenç. La negociació és sobre el percentatge a aplicar d’increment salarial i, de moment, les posicions dispars no han permès arribar a un acord satisfactori per la plantilla.

Davant d’això, l’assemblea de treballadors, realitzada el passat 23 de juliol, ha decidit fer vaga. Per tant, es convoca la vaga a partir del proper dia 2 d’agost de 2019, amb inici en el torn que comença a les 22 h del dijous 1 d’agost. La vaga té una durada de 24 hores i finalitzaria a les 22 h del dia 2 d’agost.

En cas de no arribar a bon fi les negociacions, la vaga tindria la continuïtat que l’assemblea de les persones treballadores decidiria a partir del dia 2 d’agost.

Barcelona, 26 de juliol de 2019