CCOO denuncia un cas de persecució sindical a Doblenca

Divendres s’ha convocat una concentració per la readmissió de la delegada acomiadada

L’empresa Doblenca (Gavà), que és una franquícia de la multinacional BP Oil España, ha acomiadat una treballadora que és delegada sindical de CCOO. CCOO d’Indústria denuncia que es tracta d’un cas de persecució sindical, ja que l’empresa l’ha acomiadada per exercir la seva tasca en defensa dels drets dels treballadors i treballadores i per la millora dels llocs de treball.

Per aquesta raó, CCOO convoca una concentració de suport demà divendres, 12 de juliol, a les 11 hores, davant l’estació de servei BP de Gavà (avinguda de Joan Carles I), per exigir la seva readmissió immediata.

Fa més d’un any que aquesta companya està reclamant a l’empresa que es regulin les tasques dels venedors-expenedors, ja que no és possible combinar les tasques pròpies de la cafeteria (com la caixa, servir begudes, enfornar pastes, fer entrepans, netejar taules i vaixella) amb les tasques pròpies d’una estació de servei (posar combustible, inflar rodes, netejar el túnel de rentat, servir bombones de butà i netejar els serveis). Les actuacions que ha fet la delegada de CCOO pel reconeixement d’aquestes tasques per  beneficiar el conjunt de la plantilla i que això es tradueixi en un millor servei per als clients, han suposat el seu acomiadament.

Davant d’aquesta lamentable situació, CCOO exigeix a Doblenca la readmissió immediata d’aquesta companya, i adverteix l’empresa que durà a terme les accions necessàries per aconseguir-ho.