Demà dijous, 4 de juliol, a la Casa de Convalescència de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

CCOO participarà a la sisena sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, demà, a Barcelona

Demà dijous, 4 de juliol, tindrà lloc a Barcelona la sisena i darrera sessió de treball de l’Agenda Urbana de Catalunya, impulsada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat amb agents econòmics i socials (entre ells, CCOO de Catalunya) i de l’àmbit local.

Anirà sobre la nova governança (governs eficients, canvi climàtic, finançament adequat), i es farà demà de les 9.00 hores a les 18.30 hores a l’aula magna de la Casa de Convalescència de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), al c/ Sant Antoni Maria Claret, 171, de Barcelona (recinte històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau). Hi haurà tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits d’un debat entre els assistents (90 minuts); per part de CCOO hi assistirà Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat del sindicat.

L’Agenda Urbana de Catalunya vol ser una eina per potenciar les oportunitats i per afrontar els reptes que planteja la creixent urbanització. Incorpora l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible-ODS#11 de l‘Agenda per al Desenvolupament Sostenible 2030 de les Nacions Unides. En aquest marc s’ha iniciat un procés participatiu per elaborar la diagnosi dels principals reptes que tindrà l’Agenda Urbana de Catalunya, bé de forma presencial, amb les sis sessions de treball, o en línia, a través de la plataforma de participació de la Generalitat (https://participa.gencat.cat/processes/Agendaurbana/f/2543/).

Inscripció a la sessió:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya