CCOO participarà a la jornada “L’impacte del pilar europeu de drets socials”

Demà divendres, 28 de juny, a l’auditori de la Pedrera a Barcelona (pg. de Gràcia, 92)

Demà divendres, 28 de juny, l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona organitza la jornada “L’impacte del pilar europeu de drets socials”. Tindrà lloc a l’auditori de la Pedrera, a Barcelona (pg. de Gràcia, 92), amb representants polítics, sindicals, socials, empresarials i experts, de 9.15 hores a 14.00 hores

Per part de CCOO de Catalunya, intervindran Javier Pacheco, secretari general (a la inauguració a les 9.15 hores), i Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical (al debat titulat “Els 20 principis del pilar a Catalunya” a les 12.30 hores), i també hi assistirà Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de juny de 2019