CCOO de Lleida analitza com prevenir els cops de calor en les feines a l’aire lliure

Demà dijous, 27 de juny

Demà, 27 de juny, tindrà lloc a la seu del sindicat a Lleida la jornada “El cop de calor en els treballs a l’aire lliure”, organitzada per CCOO de l’Aragó i CCOO de Lleida, i finançada per la Fundació Estatal per a la Prevenció de Riscos Laborals.

La jornada es farà durant tot el matí i tindrà dos ponències principals, a càrrec de Claudia Narocki, tècnica de Salut Laboral d’Istas (Instituto Sindical de Trabajo, Ambiente y Salud); el títol de les ponències és: “La calor en el treball: malestar, malalties i cop de calor” i “Desenvolupament d’un pla d’acció amb la participació dels treballadors i treballadores”.

Les dues ponències aniran seguides d’un debat amb els delegats i delegades assistents.

Claudia Narocki i els responsables de CCOO de Lleida i de l’Aragó atendran els mitjans de comunicació que ho desitgin a les 10 del matí.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de juny de 2019

Agenda:
Dijous, 27 de juny, de 2019
10.00 hores (declaracions); 10.30 (jornada)
CCOO Lleida – c/Enric Granados, 3-5. Lleida