Assemblea de delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central amb Unai Sordo i Javier Pacheco

Aquest dijous, 13 de juny, a partir de les 10.30 hores, al Teatre Principal de Terrassa (pl. de Maragall, 2)

Aquest dijous, 13 de juny, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central organitza una assemblea de delegats i delegades que comptarà amb la presència d’Unai Sordo, secretari general de CCOO d’Espanya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a més d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central.

Amb presentació a càrrec de Maribel Ayné, secretària de Polítiques d’Igualtat, Dona i Comunicació de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, es farà a les 10.30 hores al Teatre Principal de Terrassa (pl. de Maragall, 2). Prèviament, a les 10.00 hores, els secretaris generals hi faran declaracions als mitjans de comunicació que ho requereixin.

L’assemblea tindrà lloc després de les darreres eleccions generals i europees i municipals, i CCOO reclama reeditar el contracte social que posi fi a les desigualats, a la precarització de les condicions de treball, a l’atur i a la pobresa, i exigeix, entre d’altres coses, revertir la reforma laboral, assegurar el futur del sistema públic de pensions i aplicar una fiscalitat justa.

Feu clic per veure l’àlbum de fotos de l’assemblea de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central amb Unai Sordo i Javier Pacheco

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2019

Agenda:
Dijous, 13 de juny, de 2019
10.00 hores (declaracions); 10.30 hores (assemblea)
Teatre Principal – Pl. Maragall, 2. Terrassa