CCOO critica l’ERO presentat a l’empresa FIBSA

43 treballadors i treballadores afectats

La direcció de l’empresa de Fundición Inyectada de Badalona, SA (FIBSA), amb centre al carrer de Guifré de Badalona, ha presentat un expedient de regulació d’ocupació (ERO) d’extinció per a la totalitat de la plantilla, per suposades causes econòmiques i productives. L’afectació és per a 43 treballadors i treballadores.

FIBSA es dedica a la foneria i la injecció de peces per al sector de l’automòbil i el seu principal client és l’empresa Robert Bosch. En l’actualitat, FIBSA es troba en la fase de compliment del conveni del concurs de creditors.

Des de CCOO d’Indústria donem tot el suport als treballadors i treballadores de FIBSA i no compartim la decisió de la direcció davant la presentació de l’esmentat expedient. Esperem que l’empresa reconsideri la seva decisió i es puguin buscar alternatives per mantenir la continuïtat de l’empresa que no consisteixin en mesures traumàtiques i que, per tant, tinguin el menor perjudici per a la plantilla de FIBSA.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juny de 2019