CCOO de Lleida organitza la jornada sindical “Dones, salut i treball”

Demà divendres, 7 de juny, a les 11.15 hores, a la seu del sindicat a Lleida (c/Enric Granados, 3-5)

Demà divendres, 7 de juny, CCOO de Lleida farà la jornada sindical “Dones, salut i treball” que ha de servir per commemorar el Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones, que va tenir lloc el passat 28 de maig.

La taula rodona que serà l’eix de la jornada tractarà temes com la desigualtat que es produeix en termes de salut entre homes i dones, el món del treball entès com a factor clau per lluitar contra les desigualtats, l’excessiva medicalització de processos naturals com l’embaràs, el part i la menopausa… A la taula, hi participaran Montse Sedó, de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya i delegada del SISCAT (Sistema sanitari integral d’utilització pública de Catalunya), Jennyfer Polonio, delegada del Sector de la Geriatria de CCOO de les Terres de Lleida i Montse Ruiz, delegada del Sector de la Neteja d’Edificis de CCOO de les Terres de Lleida.

La jornada, a partir de les 11.15 hores a la sala d’actes de la seu del sindicat a Lleida (c/Enric Granados, 3-5), acabarà amb la lectura del manifest que CCOO de Catalunya ha preparat per al Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de juny de 2019