Club de lectura COCOS de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf amb ‘El rellotge del Pont d’Esplugues’, d’Ignasi Riera

Demà dijous, 6 de juny, a les 18.00 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68)

Demà dijous, 6 de juny, a les 18.00 hores, a la sala d’actes de CCOO a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68) tindrà lloc el club de lectura COCOS amb el llibre El rellotge del Pont d’Esplugues, d’Ignasi Riera.

L’acte comptarà amb la participació del periodista i escriptor que va escriure aquest llibre a la dècada dels vuitanta, en un rerefons d’una època al Baix Llobregat marcada per la lluita de les conquestes socials i laborals on el sindicalisme de CCOO va tenir un paper cabdal.

Aquest club s’emmarca en les activitats culturals i de memòria democràtica que organitza CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf a través de l’espai Aula de Formació Joan N. García Nieto.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juny de 2019