CCOO d’Indústria de Catalunya celebrarà el Dia Mundial del Medi Ambient

Demà dimecres, 5 de juny

Demà dimecres, 5 de juny, CCOO d’Indústria de Catalunya celebrarà el Dia Mundial del Medi Ambient. La proposta s’inscriu en el marc d’una iniciativa unitària del sindicalisme europeu i mundial per alertar sobre els efectes del canvi climàtic per a la salut i l’ocupació dels treballadors i treballadores.

Entre els actes previstos hi ha la distribució al carrer (durant la marxa des de la plaça de Catalunya de Barcelona a les 9 hores fins a la seu del sindicat a Via Laietana, 16) d’un manifest de CCOO d’Indústria de Catalunya, la realització d’una jornada sindical amb un qualificat panel d’experts (a partir de les 9.45 h a la sala 11 de l’edifici del sindicat), i el repartiment, entre els assistents a la jornada, de pa ecològic.

L’impacte del canvi climàtic comportarà processos de transformació, reconversió, canvi i adaptació, així com efectes sobre la salut laboral, en tots els sectors productius, amb més intensitat en aquells més exposats als seus efectes. Això implicarà l’adopció de polítiques i mesures per part de l’Administració i de les mateixes empreses que incidiran sobre el col·lectiu de treballadors i treballadores, que, a més, seran responsables, en molts casos, de la implementació d’algunes de les accions que es pretenen posar en marxa.

Trobareu a Internet les activitats programades:

Barcelona, 4 de juny de 2019

Agenda: