CCOO dona suport a les reivindicacions de la plantilla del Consorci de Biblioteques de Barcelona

Dilluns, 3 de juny, segona jornada d’aturades

El Comitè d’Empresa del Consorci de Biblioteques de Barcelona (CBB) demana més personal, millor manteniment de les instal·lacions, més pressupost per a activitats culturals i l’adopció de mesures davant del risc d’agressions que pateix el personal.

Després de 8 anys de retallades continuades, exigeixen als responsables polítics i als càrrecs directius més implicació amb el servei públic de biblioteques.

Davant el gran seguiment de l’anterior aturada de dilluns 27 de maig, l’assemblea de treballadores ha decidit continuar amb la segona jornada d’aturades per a aquest dilluns, 3 de juny, de les 15.30 hores a les 18.00 hores.

Per a la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, és importantíssim sortir d’aquesta situació de precarietat, tant del servei com de les persones treballadores. Per això cal defensar aquest servei públic que realitza una tasca social, cultural, cívica i integradora.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2019