1r Congrés Internacional d’Infermeria

Demà dijous, 30 de maig, modalitat presencial a Barcelona

Aquesta setmana, la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya està organitzant el I Congreso Internacional de Enfermería Práctica Clínica Avanzada: Rol Avanzado y Seguridad”, que es pot realitzar en dos formats: en la modalitat presencial, demà dijous, 30 de maig del 2019, i en la modalitat virtual, del 27 al 31 de maig.

La modalitat presencial tindrà lloc demà al Campus Clínic – Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona (c/ Casanova, 143, de Barcelona). Les conferències seran emeses via streaming a Youtube Live. L’expositor de treballs també serà virtual i un cop es validi la inscripció es podrà accedir tant al canal de conferències com a l’expositor de treball.

La línia temàtica de les comunicacions guarda una relació directa amb la temàtica del congrés: infermeria pràctica clínica avançada.

Es tracta d’un congrés acreditat pel Consell Català de les Professions Sanitàries de Catalunya i amb 334 professionals inscrites.

Més informació al següent enllaç:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de maig de 2019