CCOO i la resta de sindicats amb representació a la mesa sectorial convoquen una concentració en protesta per les modificacions del currículum d’FP

Avui dimarts, 28 de maig, a les 10.30 hores, davant el Departament d’Ensenyament

Ja fa temps que la Federació d’Educació de CCOO denuncia que les modificacions curriculars no resolen els problemes reals de l’FP. És per això que CCOO exigeix al Departament d’Ensenyament l’aturada de la modificació curricular i la retirada de la resolució d’FP dual. També se l’insta a la urgent negociació d’un nou acord d’FP, que prevegi la millora de les condicions de treball del professorat.

És per això que, avui dimarts, coincidint amb la celebració de la Mesa Sectorial de Formació Professional, tindrà lloc una concentració per manifestar el rebuig a les modificacions curriculars de l’FP i a la resolució d’FP dual. La concentració és unitària i la convoquen tots sindicats de la mesa de negociació.

A les 10.45 h representants dels sindicats atendran la premsa a la porta del Departament d’Educació.