CCOO de Catalunya organitzarà un debat amb candidats al Parlament Europeu

El dimecres 15 de maig a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

El proper dimecres, 15 de maig, CCOO de Catalunya acollirà la jornada de debat “Repte Europa social: el camí per combatre bretxes i desigualtats”, amb la participació de candidats a les eleccions europees del 26 de maig. Serà a les 12 hores a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Es vol conèixer la visió i les propostes dels partits polítics sobre les principals qüestions que preocupen els treballadors i les treballadores i el sindicat, relacionades amb el futur d’Europa, la defensa dels drets laborals i sindicals, el pressupost de la UE per al proper període i les iniciatives per lluitar contra les desigualtats de gènere, entre d’altres.

L’acte comptarà amb les intervencions d’Ernest Urtasun (En Comú Podem), Jordi Solé (ERC), Javi López (PSC), Jordi Cañas (C’s) i Aleix Sarri (Junts x Cat). L’acte, el moderarà Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, i farà la cloenda Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de maig de 2019