CCOO a CaixaBank es manifestarà el 24 d’abril

Rebuig a la purga de la direcció

Adjuntem comunicat de premsa de la Secció Sindical de CCOO a CaixaBank:

Reestructuració: sortides voluntàries i mobilitats forçoses

Avui en la quarta reunió de reestructuració de CaixaBank, la direcció ha retirat les 2.157 sortides forçoses, però insisteix a mantenir la resta de propostes: mobilitats forçoses, ampliació d’oficines store, eliminació de sotsdireccions, 100 tardes/gestors/es, ampliació a 36 mesos per consolidar el càrrec, etc.

CCOO valorem positivament aquest avanç, però és insuficient. Una de les pedres principals està en la “suposada necessitat” de les mobilitats forçoses, que planteja la direcció. Hem preguntat si les sortides voluntàries són independents de la mobilitat forçosa perquè no tota la representació legal dels treballadors ho veu igual, i han fugit per la tangent. CCOO no podem acceptar una mobilitat forçosa que implica una purga de plantilla. La direcció insisteix que les mobilitats seran en la seva majoria voluntàries i que les forçoses seran residuals. Llavors, perquè bloquejar la negociació d’aquesta manera? Doncs senzill, per tenir la potestat i l’arbitrarietat de poder moure a qui vulguin fins a 100 km.

CCOO defensarem la plantilla perquè la mobilitat no sigui una purga. Ens poden dir immobilistes, però el que no farem és empitjorar les condicions laborals i de vida de la plantilla que ens quedem treballant a CaixaBank.

24 d’abril: “indignAcciones” contra la purga
CCOO fem una crida a tota la plantilla i a la resta d’organitzacions sindicals a manifestar el seu rebuig i repulsa a la purga el proper 24 d’abril a les 17 h a les seus de totes les direccions territorials i Serveis Centrals.

La plantilla de CaixaBank seguim sota l’amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les nostres condicions laborals. La direcció de CaixaBank ha de donar un gir més en la negociació i CCOO avançarem.

CCOO llancem una enquesta a tota la plantilla
Ha arribat un moment clau en la negociació i CCOO a CaixaBank volem conèixer d’una manera al més objectiva possible el sentiment de la plantilla, transmetre’l a la direcció i tenir-lo en compte a la taula de negociació. Per això hem llançat una enquesta a tota la plantilla sobre la reestructuració de CaixaBank.

Propera reunió: dia 24 d’abril a Madrid.

Barcelona, 11 d’abril de 2019