Assemblea sindical de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf per organitzar el jovent

Demà divendres, 12 d’abril, a les 11 hores, a la seu de CCOO a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68)

CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf té 2.231 persones joves afiliades menors de 35 anys i 106 són delegats i delegades a la seva empresa.

Amb la voluntat de reforçar un dels compromisos del seu congrés, CCOO organitza demà una assemblea que té com a objectiu crear Acció Jove al territori, per tal que sigui el referent d’un ambiciós pla de treball i d’un seguit d’accions reivindicatives que posin l’accent en una realitat laboral i social del jovent, molt marcada per la precarietat.

L’assemblea es farà demà divendres, 12 d’abril, a les 11 hores, a la seu de CCOO a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68). Intervindran el secretari general del territori, Josep Maria Romero, i la coordinadora nacional d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya, Irene Ortiz.

Barcelona, 11 d’abril de 2019

Agenda: