VI Cursa per la Justícia Social de Terrassa

Diumenge, 7 d’abril, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Dani Jorquera, gerent de Prodis

El proper diumenge, 7 d’abril, tindrà lloc a Terrassa la sisena Cursa Solidària per la Justícia Social (https://cursajusticiasocial.cat/), organitzada per CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central i Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca), i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa, Canal Terrassa TV – Ràdio Municipal Terrassa, Creu Roja, Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa, escola Joaquima Vedruna de Terrassa, IES Sant Eulàlia, Esplai La Fàbrica, Iniciatives Socioculturals – Centre d’Esplai Guadalhorce, Associació de Veïns Guadalhorce, Consell Esportiu del Vallès Occidental – Terrassa, i Associació de Veïns i Veïnes de Can Tusell.

La cursa sortirà des de l’avinguda Béjar amb  la carretera de Matadepera. Des de les 10 hores es faran curses infantils; a les 10.45 hores es farà la cursa de persones amb paràlisi cerebral i a les 11.00 hores, l’absoluta i l’adaptada (2 km). Des de les 10.30 hores, el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i el gerent de Prodis, Dani Jorquera, hi atendran als mitjans de comunicació.

L’objectiu principal de la cursa és la recollida d’aliments, mitjançant la solidaritat i el compromís de les persones participants, que correran els 5 km havent fet lliurament de 5 kg d’aliments (les criatures hi aporten 1 kg d’aliments) per ajudar a dignificar el dia a dia de les persones amb menys recursos. També per trencar barreres físiques i mentals hi haurà cursa de cadira de rodes i circuit adaptat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’abril de 2019

Agenda:
Diumenge, 7 d’abril, de 2019
10.00 hores (curses infantils)
10.30 hores (declaracions)
10.45 hores (cursa persones paràlisi cerebral)
11.00 hores (cursa absoluta i cursa adaptada)
Av. Béjar amb ctra. de Matadepera. Terrassa