Actes en record de Miguel Núñez, lluitador antifranquista i dirigent del PSUC

Dimecres, 3 d’abril, i dissabte, 6 d’abril, a Barcelona

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya, l’Associació Catalana d’Expresos politics, l’Amical de les Brigades Internacionals de Catalunya i Joves d’Esquerra Verda, juntament amb el Museu d’Història de Barcelona, organitzen una sèrie d’actes en record de Miguel Núñez (1920-2008), lluitador antifranquista i fundador i un dels màxim representants del PSUC, que al llarg dels més de 70 anys de militància política ha esdevingut un referent pel seu compromís per la transformació social.

Demà dimecres, 3 d’abril, a les 19.00 hores, s’inaugurarà, a la Sala Martí l’Humà del Museu d’Història de Barcelona (MUHBA), a la plaça del Rei, 1, de Barcelona, l’exposició “Miguel Núñez a Barcelona. Entre la revolució i el desig”, que recrea moments de la vida a Barcelona de Miguel Núñez que formen part del llibre gràfic Mil vidas más. L’exposició estarà oberta del 3 al 28 d’abril estarà a la Casa Padellàs, 1a planta, del MUHBA.

I el dissabte 6 d’abril, a les 11 hores, des de l’Estació de França de Barcelona, s’iniciarà un recorregut per diferents llocs de la ciutat de Barcelona relacionats amb l’activitat política de Miguel Núñez: en diferent punts, relators com Enric Cama, Carlos Jiménez Villarejo, Joan Saura, Isidor Boix, Marga Arboix, Carles Vallejo i Montse Figuerola desenvoluparan els diferents aspectes de la seva vida.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 d’abril de 2019