Vaga indefinida de la plantilla d’NDAVANT, S.L., empresa encarregada de la neteja de col·legis i dependències municipals de Viladecans

A partir del dilluns, 1 d’abril

Les treballadores i treballadors de l’empresa NDAVANT, S.L., que realitzen la neteja de col·legis i dependències municipals de Viladecans, han decidit convocar vaga indefinida a partir de proper dilluns, dia 1 d’abril.

El motiu d’aquesta decisió és el bloqueig en la negociació del conveni col·lectiu, ja que després de gairebé dos anys de negociació, l’empresa NDAVANT, S.L. es nega a acceptar cap proposta que suposi increment econòmic per a les treballadores i treballadors.

Els treballadors d’aquest centre ja han realitzat diverses concentracions a la plaça de la Vila de la població durant el passat any, l’última va ser ahir mateix, durant la celebració del Ple Municipal.

Encara que s’han mantingut diversos contactes, tant amb l’empresa com amb l’Ajuntament de Viladecans, per buscar una solució al conflicte, aquesta encara no ha estat possible.

A la vista d’aquesta situació, les treballadores i treballadors, van acordar en assemblea realitzar la convocatòria de vaga indefinida proposada pel comitè d’empresa, i que compta amb el suport de CCOO.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de març de 2019