El Comitè d’Empresa de Nissan explica la seva posició en les negociacions amb la direcció

Demà dimecres, 27 de març, a les 12.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), en roda de premsa

Davant les negociacions que tindran lloc avui entre la direcció de Nissan i el Comitè d’Empresa, i la roda de premsa convocada per la direcció aquesta tarda, el Comitè d’Empresa de Nissan convoca roda de premsa demà dimecres, 27 de març, a les 12.00 hores, a la sala de premsa de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana 16, de Barcelona) per explicar la seva posició i les seves propostes.

La roda de premsa comptarà amb les intervencions de diferents membres del Comitè d’Empresa de Nissan, que estarà encapçalat pel seu president, Juan Carlos Vicente.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de març de 2019