CCOO d’Indústria organitza un acte en defensa del sistema públic de pensions

Demà dimecres, 27 de març, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dimecres, 27 de març, a les 9.30 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), l’Agrupació de Pensionistes de CCOO d’Indústria organitza, amb el suport de CCOO d’Indústria i la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, un acte en defensa del sistema públic de pensions titulat “Mobilitza’t pels drets socials. Pel sistema públic de pensions”.

En aquest acte hi intervindran Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, i Joan Coscubiela, director de l’Escola del Treball de CC.OO.

Els continguts d’aquest acte tenen a veure amb fer una radiografia de la reculada en drets socials, les principals reivindicacions i mobilitzacions convocades per la Confederació Europea de Sindicats (CES) i la diagnosi i el futur de la Seguretat Social.

Clausurà l’acte Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, que plantejarà les alternatives de CCOO en defensa dels drets socials.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de març de 2019