Vaga de la plantilla de Gesgrup 2000 de Lleida

Empresa encarregada de la càrrega i descàrrega de camions a San Miguel – Mahou

Després d’una assemblea de treballadors i treballadores, la plantilla de Gesgrup 2000, que són els encarregats de fer la càrrega i la descàrrega de camions a l’empresa San Miguel – Mahou de Lleida, han decidit de convocar vaga per a demà, 26 de març.

La vaga es fa perquè la plantilla vol que hi hagi equiparació salarial i que les condicions laborals i salarials siguin iguals per a tot el personal, aproximadament 30 persones. Aquesta vaga comportarà que la cadena de producció de San Miguel hagi d’afluixar la producció o fins i tot aturar-la perquè no es podran carregar els camions.

La vaga serà de 24 hores i començarà a les 12 de la nit d’avui. Demà al migdia, a les 11.30 hores, els treballadors es concentraran a les portes de l’empresa (av. Indústria, s/n, Lleida) i atendran els mitjans de comunicació que ho desitgin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de març de 2019