Centenars de delegats i delegades de CCOO omplen l’Aliança del Poblenou en una assemblea per reclamar el compliment de diversos acords

Es reclama l’aplicació dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya ha celebrat avui dimarts, 19 de febrer de 2019, l’assemblea de delegats i delegades del Barcelonès en el marc del procés de mobilització davant les organitzacions empresarials i el Govern, pel compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social i per la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

Centenars de representants de CCOO han omplert l’Aliança del Poblenou de Barcelona en un acte que ha comptat amb la participació de l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i les intervencions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i diversos delegats i delegades del sindicat.

Feu clic per veure:
-l’àlbum de fotografies de l’assemblea de delegats i delegades del Barcelonès
-la presentació amb Elena Ruiz, secretària general de CCOO a Naturgy
-la intervenció de Carmen Juares, de l’Associació Mujeres Migrantes Diversas
-el vídeo de la vaga del 8 de Març de 2018
-la intervenció de Raquel de Haro, coordinadora del Barcelonès de CCOO de Catalunya
-la intervenció d’Ada Colau, alcaldessa de Barcelona
-el debat