Vaga indefinida a Gallina Blanca

Des d’avui dimarts, 19 de febrer

A partir de les 11.00 hores del dia d’avui, 19 de febrer del 2019, els treballadors i treballadores de Gallina Blanca inicien una vaga indefinida com a resposta a l’anunci de l’empresa del tancament de la planta de Sant Joan Despí.

Així mateix, els treballadors i treballadores han decidit instal·lar un campament permanent davant la porta principal de l’empresa, per visibilitzar davant la ciutadania i l’opinió pública el conflicte, que pretén deixar al carrer la totalitat de la plantilla.

En aquest sentit, des de CCOO d’Indústria fem una crida a donar suport i acompanyar els companys i companyes de Gallina Blanca a seguir la seva lluita i la reivindicació de la recerca de solucions a aquest conflicte, que es manté per la intransigència de l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de febrer de 2019