Últim número de la revista ‘Món solidari’

La cooperació sindical com a eina transformadora

El Món solidari número 32 neix amb vocació de ser una memòria de la Fundació Pau i Solidaritat i un espai de debat.

En un context mundial de trencament de la multilateralitat en les relacions internacionals i de manifestes actuacions insolidàries i irresponsables per part de governs i polítics, la cooperació i la solidaritat es fan cada vegada més necessàries per mantenir-nos “humans”.

La solidaritat i la cooperació de CCOO de Catalunya són més necessàries encara, ja que volen ser un instrument transformador i aportar les eines imprescindibles per a l’emancipació de tothom.

Lluitar per garantir condicions dignes de vida i de treball és un acte altament revolucionari en un món on, cada vegada més, el treball i els éssers humans són considerats una mercaderia.

Feu clic per llegir el número 32 de la revista Món solidari, de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya