Dossier sindical d’igualtat

Documents en format RTF

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha elaborat un dossier sindical d’igualtat amb l’objectiu de promoure l’ús del català en el món laboral i facilitar els recursos per exercir la tasca de responsable sindical d’igualtat.

El Dossier sindical d’igualtat es divideix en dues parts. En la primera s’explica què significa i quina tasca té encomanada la persona que ha de fer de responsable sindical d’igualtat. En la segona es recullen un seguit de documents sindicals que es poden utilitzar en el desenvolupament de la feina.

A continuació, podeu descarregar els documents inclosos en el dossier en format RTF:

Si ho preferiu, també podeu descarregar-vos el Dossier sindical d’igualtat en format PDF