Ex-secretaris generals de CCOO del Baix Llobregat mostren el seu suport a la plantilla de Gallina Blanca

Demà divendres, 17 de gener, a les 8.50 hores, mobilització a Sant Joan Despí (c/ Sant Martí de l’Erm, 5-7)

Demà divendres, 18 de gener, en el marc de les mobilitzacions diàries que fa la plantilla de Gallina Blanca a Sant Joan Despí (c/ Sant Martí de l’Erm, 5-7), a les 8.50 hores del matí, rebran el suport dels ex-secretaris generals de CCOO del Baix Llobregat: Francesc Castellana (1986-1992), José Botella (1992-1993), Aurora Huerga (2000-2008) i Toni Mora (2008-2017).

Així mateix, participaran a l’acció l’actual secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf, Josep Maria Romero, i Álvaro Muñoz, secretari general d’Indústria al territori.

El conflicte es troba estancat perquè la plantilla es nega a acceptar el trasllat a la població de Vallobar (Osca) i planteja un pla social que minimitzi els efectes socials d’aquesta mesura unilateral. Aquest pla social hauria de contemplar, segons Romero: “el manteniment del projecte industrial i empresarial a Sant Joan Despí, recol·locacions a d’altres empreses del grup properes geogràficament amb garantia de les actuals condicions laborals, oferta de nous llocs de treball o el disseny d’accions, prejubilacions i programes i projectes que puguin ajudar a millorar i/o modificar la situació en què es trobin famílies i/o persones individuals per cercar alternatives laborals, entre d’altres… ”.

Les properes setmanes es preveuen mobilitzacions i accions de sensibilització, adreçades al conjunt de la ciutadania, per tal de revertir l’actual situació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de gener de 2019