Vaga d’una hora per torn a Endesa pel desbloqueig de la negociació del conveni

Aquest divendres, 14 de desembre, CCOO d’Indústria i el Sindicato Independiente de la Energía (SIE) han convocat una jornada de vaga d’una hora per torn a tots els centres de treball d’Endesa del conjunt de l’Estat per reivindicar unes condicions laborals dignes i un repartiment més just dels beneficis, davant del bloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu de l’empresa i l’amenaça de la direcció de la finalització de la ultraactivitat.

L’horari de la vaga és el següent:

• Torn de matí: de les 11 a les 12 h
  • Torn de tarda: de les 17 a les 18 h
  • Torn de nit: de les 22 a 23 h

En el cas dels centres de treball de Catalunya, durant l’aturada del matí hi ha prevista una concentració dels treballadors i treballadores de Barcelona, de les 11 a les 12 h, a la confluència del carrer dels Almogàvers amb el carrer de Roger de Flor. També es faran concentracions davant les seus d’Endesa a la resta de municipis durant l’aturada del matí.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la vaga i exigim a la direcció de l’elèctrica que desbloquegi les negociacions, i li advertim que si no ho fa continuaran les mobilitzacions en les pròximes setmanes.