CCOO i UGT expliquen el resultat de les negociacions sobre la vaga del 12D al sector públic de la Generalitat

Avui dimarts, 11 de desembre, a les 16.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), en roda de premsa

Avui dimarts, 11 de desembre, a les 16.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), els sindicats CCOO i UGT explicaran en roda de premsa el resultat de les negociacions d’ahir i avui (reunió que començarà a les 11.00 hores) amb la Generalitat en relació a la vaga del 12D convocada al sector públic.

Per part de CCOO hi serà Joan Maria Sentís, coordinador de l’Àrea Pública, i per part d’UGT, Encarna Fernández, secretària general de la Federació de Serveis Públics.

Barcelona, 11 de desembre de 2018

Agenda: