Dilluns, 10 de desembre, a les 18.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Debat "Els drets laborals també són drets humans"

El 10 de desembre se celebra el Dia dels Drets Humans per commemorar la Declaració Universal dels Drets Humans (DUDH) adoptada el 1948 per Nacions Unides. Amb motiu d’aquest dia, des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya es vol reivindicar la defensa dels drets humans laborals, especialment els que regulen les llibertats sindicals, i per això organitza un debat.

Amb el títol “Els drets laborals també són drets humans”, tindrà lloc dilluns, a les 18.30 hores a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani).

L’objectiu de l’acte és conèixer com l’actual procés de globalització precaritza, vulnera els drets humans laborals i promou la violència antisindical per debilitar la capacitat de lluita de la classe treballadora a través del moviment sindical, i com el moviment sindical disposa de les eines necessàries per fer-hi front.

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, realitzarà la cloenda i Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació del sindicat presentarà l’acte, en què participaran Naima Hammami, secretària d'Internacional de la UGTT de Tunísia, Elisabeth Jiménez, responsable del Sector Tèxtil i Moda de CCOO d’Indústria de Catalunya, Miguel Ángel Sánchez, delegat de CCOO a Burger King, David Álvarez, delegat de CCOO a la Corporació Alimentària Guissona, SA, i responsable d'Afiliació, i Jaume Oliver, secretari general de la Secció Sindical de CCOO a Alliance Healthcare España, SA ,i president del Comitè d'Empresa Europeu del grup.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de desembre de 2018