Concentració del sector públic davant el Parlament per reclamar les pagues i els drets retallats

Demà dimarts, 4 de desembre, a les 14.30 hores, en el marc de la convocatòria de la vaga del 12 de desembre

Els àmbits del sector públic de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat demà una nova mobilització per reclamar les pagues sostretes el 2013 i 2014, així com els altres drets retallats en els darrers anys als treballadores i les treballadores públics de Catalunya.

A les 14.30 hores està convocada una concentració davant el Parlament de Catalunya, mitja hora abans de la compareixença del conseller Jordi Puigneró en la Comissió de Polítiques Digitals i Administració Pública. Aquesta mobilització s’emmarca en el procés de preparació de la vaga general del sector públic convocada per al 12 de desembre.

La concentració porta per lema “Volem les pagues ja! Revertim les retallades per recuperar el que és nostre. Millorem les condicions de treball per assegurar serveis de qualitat”.