El conseller Puigneró es compromet a fer una oferta seriosa pel retorn de les pagues

Després de l’assemblea celebrada avui a la seu de CCOO a Barcelona

Seguim treballant per l’èxit de la vaga general de 24 hores als serveis públics de la Generalitat del dia 12 de desembre que hem convocat de manera conjunta CCOO i UGT.

Aquest matí, després de l’assemblea de delegades i delegats de CCOO que havíem convocat a la seu de CCOO, ens hem concentrat davant la seu del Departament de Polítiques Digitals i Funció Pública de la Generalitat, i posteriorment hem ocupat el vestíbul del Departament.

Finalment hem estat rebuts pel conseller Puigneró, a qui hem transmès la indignació per la manca de resposta a la nostra petició de cobrar ja les pagues que se’ns deuen. Li hem recordat que CCOO i UGT estem pendents de rebre la convocatòria de reunió per la mediació abans de la vaga.

El conseller s’ha compromès a fer arribar una proposta en el procés de mediació, i ha afirmat que estan treballant en la seva elaboració. Esperem la proposta.

CCOO no renunciem a la doble via per aconseguir els nostres objectius, que en aquest cas són la devolució de les pagues i dels altres drets arrabassats i la millora de les nostres condicions de treball. Negociació i mobilització són les nostres eines i CCOO no renunciarem a cap d’elles. O acord o conflicte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de novembre de 2018