CCOO constituïm la coordinadora del polígon petroquímic sud de Tarragona

Aquest divendres, 23 de novembre, CCOO d’Indústria de Catalunya hem constituït a la Canonja la Coordinadora del polígon petroquímic sud de Tarragona, amb l’objectiu d’organitzar i coordinar l’acció sindical de les empreses principals i les seves subcontractes o empreses col·laboradores en defensa dels drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores del sector petroquímic de Tarragona.

Aquesta coordinadora està integrada per membres dels comitès d’empresa i seccions sindicals de les diferents indústries petroquímiques del polígon sud i les seves empreses auxiliars, amb la participació de CCOO d’Indústria de Tarragona. La coordinació es farà en tots el àmbits de l’acció sindical del dia a dia i també en matèria de salut laboral i prevenció.

Divendres passat ja es va constituir la Coordinadora del Polígon petroquímic nord de Tarragona.