CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona celebra una assemblea de delegats i delegades a Mataró

Demà divendres, 23 de novembre, al Tecnocampus de Mataró, amb presència d’Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO d’Espanya i CCOO de Catalunya

Demà divendres, 23 de novembre, CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona organitza una assemblea de delegats i delegades a Mataró, amb el lema “Amb tu tenim la força”.

Es farà a partir de les 10.15 hores, a l’Auditori TCM 2 del Tecnocampus de Mataró (av. Ernest Lluch, 32), amb presentació de Maribel González i Estíbaliz Pous, i les intervencions de Gonzalo Plata, Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, CCOO d’Espanya i CCOO de Catalunya (els quals atendran els mitjans de comunicació a les 10 hores), a més de Lluïsa González, secretària de la Dona de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, que anunciarà les activitats programades per commemorar el 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, o Pepe Alcàzar, sindicalista encausat, membre del comitè d’Airbus Getafe, i l’alcalde-president de l’Ajuntament de Mataró, David Bote.

L’assemblea tractarà diversos temes, entre d’altres, reivindicacions per al dia contra les violències de gènere, la situació dels 300 sindicalistes encausats per organitzar les darreres vagues generals, o les reivindicacions més notables tant en matèria de polítiques socials, com en la negociació de diferents convenis.

També el dia 23 de novembre, a les 9 hores, Unai Sordo, acompanyat per Javier Pacheco i Gonzalo Plata, signarà el llibre d’honor del consistori mataroní, i a les 15 hores realitzaran una campanya informativa al centre comercial Mataró Park sobre les condicions de treball al sector del comerç.

Barcelona, 22 de novembre de 2018

Agenda:
Divendres, 23 de novembre, de 2018
10 hores (declas); 10.15 hores (assemblea)
Auditori TCM 2 del Tecnocampus de Mataró – Av. Ernest Lluch, 32. Mataró