CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure convoquen aturades parcials i una concentració de treballadors/es davant la falta de solucions i mesures concretes per a Correos

Demà divendres, 16 de novembre, a les 13.30 hores, davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278)

Demà divendres, 16 de novembre, treballadors/es de Correos estan cridats a les aturades parcials de 3 hores i es desplaçaran a Barcelona, procedents de tota Catalunya -continuant amb el calendari de mobilitzacions- per a realitzar una concentració a Barcelona, davant la Delegació del Govern, al carrer Mallorca, 278, a les 13.30 hores.

En la concentració es farà lliurament d’un document amb les propostes dels treballadors/es de Correos per tal que el nou Govern de l’Estat i la Direcció de Correos garanteixin el finançament del servei postal públic, la seva qualitat i un nou acord laboral que incorpori millores en salari, ocupació i drets.

Les organitzacions sindicals han fet públic el seu missatge al Govern i a la Direcció de Correos, en el sentit que la concreció d’aquestes reivindicacions són l’únic mitjà per resoldre el conflicte obert a l’empresa pública. En cas contrari, les mobilitzacions compromeses públicament amb els treballadors i treballadores continuaran i s’intensificaran en els propers mesos, entre les quals estan convocades tres vagues els dies 30 de novembre i 21 i 26 de desembre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de novembre de 2018