CCOO organitza a Cornellà la jornada “Treball Digne, Drets i Lluita contra la Precarietat”

Demà divendres, 16 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la Ctra. d’Esplugues, 68

Demà divendres, 16 de novembre, a partir de les 9.30 hores, CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf organitza la jornada “Treball Digne, Drets i Lluita contra la Precarietat”.

Es farà a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68) i després de la presentació es farà el debat “Contextualització de la precarietat des de la visió econòmica i jurídica” amb les intervencions de Bruno Estrada, economista i director de Estudios y Programas de la Fundación 1º de Mayo de la CS de CC.OO., i Paula Pejenaute, advocada i coordinadora del Gabinet Jurídic de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf. Després es farà una taula rodona amb experiències sindicals i la cloenda (13.00 hores) amb Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf.

Es pot consultar el cartell a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de novembre de 2018