CCOO de Catalunya lamenta la mort de Salva López, històric sindicalista de la química i el tèxtil

CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort de l’històric sindicalista Salvador López a causa d’una llarga malaltia, amb 67 anys. El Salva ha estat un referent en el món de la química i el tèxtil. Des del llunyà any 1976, en què va ser escollit per primer cop com a representant dels seus companys i companyes en una comissió de treballadors de l’empresa farmacèutica on treballava, el Salva no va abandonar mai el seu compromís en la defensa dels drets laborals i socials dels treballadors i les treballadores. Aquest sindicalista d’origen gallec, però català d’adopció, va tenir diferents responsabilitats sindicals a CCOO on va ser durant uns quants anys secretari general de la Federació d’Indústries Tèxtils i Químiques, l’antiga FITEQA, i va ser membre del Consell Nacional de CCOO de Catalunya. Després de la fusió amb la Federació Minerometal·lúrgica i la creació de la Federació d’Industria, el Salva López va formar part de la Comissió Executiva de la federació estatal. Mai oblidarem la seva empremta com sindicalista i, sobretot, com persona.

La vetlla tindrà lloc al Tanatori de les Corts de Barcelona ( av. Joan XXIII, Barcelona) a partir de demà diumenge a les 18.15 hores. El funeral tindrà lloc el dilluns 5 de novembre, a les 16.15 hores.