Desconvocada la vaga a l’empresa Goldcar Spain, SL, del Prat de Llobregat

Lloguer de vehicles

Després de la mediació realitzada ahir, 23 d’octubre, al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, entre Goldcar Spain, SL, i els representants sindicals de CCOO, s’ha arribat a un acord d’inici de les negociacions el 22 de novembre.

Aquest primer pas, que trenca la dinàmica que l’empresa tenia fins ara, permet desconvocar la vaga parcialment, en els dies previstos per als mesos d’octubre i novembre.

Un cop iniciades les negociacions, en què s’abordaran els aspectes que han conduït a la vaga (les retribucions salarials, els plusos, el compliment de la Llei de riscos laborals, etc.), i depenent del resultat que s’obtingui, el conjunt de treballadores i treballadors, amb els seus representants de CCOO al davant, prendran les decisions que corresponguin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 d’octubre de 2018