Presentat a Barcelona, el dimecres 17 d’octubre del 2018

CCOO s’ha adherit al manifest per la recuperació de la Llei 24/2015, de 29 de juliol, de mesures urgents per fer front a l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica. Aquesta llei va néixer de la iniciativa legislativa popular (ILP) d’habitatge, contra els desnonaments i la pobresa energètica que van impulsar l’organització de drets humans Observatori DESC, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Catalunya (PAH) i les entitats veïnals, socials i ecologistes de l’Aliança Contra la Pobresa Energètica.

L’acte de presentació del manifest s’ha fet el dimecres 17 d’octubre del 2018, al davant del Parlament de Catalunya.

Feu clic per veure el Manifest per la recuperació de la Llei de mesures urgents per fer front a l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica.