Javier Pacheco: ‘Aquesta data és la fita més important per entendre per què encara hi ha a Catalunya aquest grau d’intensitat’

Entrevista a Javier Pacheco a ‘Els Matins de TV3’ quan fa un any de l’escorcoll de diversos departaments de la Generalitat per part de la Guàrdia Civil

A part de la Conselleria d’Economia, la Guàrdia Civil també va fer escorcolls en una desena de departaments de la Generalitat, un extens operatiu que va acabar amb 14 detinguts. L’operació es va anomenar Anubis i entre la gent que va sortir a concentrar-se també hi havia Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Pacheco explica que “des del començament el sindicat de CCOO ha estat compromès amb l’autogovern i les institucions catalanes, i enteníem que qualsevol via d’intentar intervenir el procés de la decisió de la gestió administrativa havia de tenir una resposta contundent.”

Feu clic per veure l’entrevista a “Els matins de TV3” de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, feta el dijous 20 de setembre de 2018.