CCOO organitza un acte sobre la mobilitat amb perspectiva de gènere i la seguretat de les dones treballadores

El sindicat participa activament en la Setmana Europea de la Mobilitat

Aquesta setmana se celebra la Setmana Europea de la Mobilitat, en la qual CCOO participa activament. En aquest marc, CCOO ha organitzat demà dijous, 20 de setembre, l’acte “Mobilitat amb perspectiva de gènere: la seguretat de les dones treballadores”.

Aquest acte, coorganitzat amb l’Ajuntament de Barcelona, tindrà lloc a l’Espai l’Assemblea de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona), i començarà a les 16 h amb la presentació de Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

A les 16.10 h hi haurà un col·loqui que moderarà Laura Diéguez, tècnica de Sostenibilitat de CCOO, i que comptarà amb les intervencions d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Sara Ortiz, membre del Col·lectiu Punt 6; Rubén Carbonero, vocal de la Junta Directiva del Bicicleta Club de Catalunya; i Mari Paz Lago, delegada de CCOO.

Després d’un debat obert, a les 18.30 h es portarà a terme una sortida tècnica amb un recorregut a peu, per Ciutat Vella de Barcelona, conduït pel Col·lectiu Punt 6.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de setembre de 2018