CCOO dona suport a la vaga a Indra BPO davant la negativa de negociar mesures de mobilitat i conciliació pel trasllat de les seus de Barcelona

Proper 12 de setembre als centres dels carrers Badajoz i Tànger de Barcelona, afectats pel trasllat a Sant Joan Despí

Davant la voluntat  nul·la de la direcció d’Indra BPO de negociar les propostes presentades pels comitès d’empresa de CCOO pel trasllat dels centres de treball dels carrers Badajoz i Tànger de Barcelona a Sant Joan Despí, CCOO dona suport a la convocatòria de vaga convocada per al dimecres 12 de setembre pels comitès d’empresa dels centres afectats. Aquesta nova acció ve després de les concentracions realitzades el mes de juliol i a principis de setembre davant dels centres per demanar a l’empresa que tingui en compte algunes de les mesures proposades per millorar les condicions de treball, la compensació i la seguretat.

La representació sindical de CCOO d’ambdós centres de treball ha plantejat que el trasllat comporta conseqüències negatives en la mobilitat, amb un cost afegit per a les treballadores i treballadors en temps, diners, seguretat, benestar i amb una greu conseqüència:  la conciliació de la vida professional amb la personal i familiar que comporta, en algunes situacions personals, replantejar-se la continuïtat a l’empresa.

La representació sindical de CCOO ha plantejat a l’empresa les següents peticions de les que encara confia rebre resposta positiva abans del trasllat:
– Una compensació econòmica per pal·liar l’impacte negatiu, a les persones afectades.
– Garantir zones d’aparcament per a cotxes i motos.
– Habilitar llançadores per accedir directament al nou centre.
– Flexibilitat horària tant d’entrada com de sortida i bossa d’hores mèdiques.
– No recuperar el temps perdut per causa d’incidències del transport públic o de força major.
– Que les persones que es vegin obligades a deixar l’empresa a causa del trasllat tinguin una sortida incentivada.
– Servei de llar d’infants.
– Aplicació del teletreball.
– Que passi a plantilla al personal contractat per ETT.

Per al 12 de setembre, dia de la vaga, hi ha convocada una manifestació que tindrà el seu inici davant del centre del carrer Tànger, 98, a les 11 hores. Es continuarà amb un recorregut cap al carrer Badajoz,  l’avinguda Diagonal i fins a la rambla de Poble Nou, per tornar pel carrer Tànger.