CCOO de Sanitat de Lleida demana al delegat territorial de Salut que analitzi les ràtios de personal del centre sociosanitari Jaume Nadal Meroles

Hospital situat a Lleida

El responsable de Sanitat de CCOO de les Terres de Lleida es va reunir ahir dilluns amb el delegat territorial de Salut per exposar-li la situació que pateix el personal sanitari del centre sociosanitari Jaume Nadal Meroles en relació amb les ràtios de personal.

El sindicat considera totalment insuficients les ràtios en el torn de nit. El personal d’aquest torn s’hauria d’augmentar en una infermera i tres auxiliars d’infermeria.

També caldria millorar les ràtios del personal auxiliar d’infermeria en el torn de tarda, s’hauria de passar tot el personal a 7 hores i eliminar els llocs de treball de 5 hores. Pel que fa al torn de matí, caldria recuperar el reforç de 4 hores del personal auxiliar d’infermeria.

Cal recordar que parlem d’una empresa que el seu contracte programa està finançat, pràcticament en un 98%, per l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

En un altre ordre de coses, es va preguntar al delegat per la concessió que acaba l’any 2020 i la possibilitat que presti el servei una empresa pública de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 10 de juliol de 2018