Vaga a l’empresa Transports Flix d’Esparreguera

La representació legal dels treballadors i treballadores de Transportes Flix ha convocat vaga els dies del 16 al 20 de juliol de 2018. La negativa de l’empresa que el nostre assessor de CCOO estigui a les reunions de negociació ha portat a un carreró sense sortida, que el conjunt de la plantilla no està disposat a acceptar.

Davant d’aquesta situació els treballadors i treballadores reunits en assemblea, van decidir per majoria absoluta convocar vaga de 5 dies. Dilluns 9 de juliol es trobaran les parts al Tribunal Laboral de Catalunya, per acordar una sortida pactada. En cas que no hi hagi acord la proposta de vaga tirarà endavant.

L’empresa Transportes Flix, del Sector de Carretera del Baix Llobregat, des de fa temps incompleix de forma reiterada el Conveni col·lectiu de transports per carretera i logística de la província de Barcelona.