Jornada “Responsabilitat social i objectius de desenvolupament sostenible: nous camins en l’acció del sindicat”

Demà dimarts, 3 de juliol, a partir de les 9.45 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dimarts, 3 de juliol, a partir de les 9.45 hores, CCOO de Catalunya organitza la jornada “Responsabilitat social i objectius de desenvolupament sostenible: nous camins en l’acció del sindicat”.

Es farà demà a les sales 11-12-13 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta), amb salutació (9.45 hores) de Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO Catalunya, i sessions sobre els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) a les 10.00 hores, la Comissió de Responsabilitat Social del Consell de Relacions Laborals de Catalunya a les 10.50 hores, la responsabilitat social en la contractació pública a les 11.30 hores i les clàusules de responsabilitat a l’Acord interprofessional de Catalunya (AIC) a les 12.00 hores. Finalment, a les 13.00 hores hi haurà el tancament a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Podeu veure el programa sencer a Internet:

Barcelona, 2 de juliol de 2018

Agenda: