Javier Pacheco participa en la III Escola d’Estiu de Federalistes d’Esquerres i Economistes davant la Crisi

Es celebra demà dissabte, 30 de juny, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya

A partir de les 9.30 h i durant tota la jornada de demà dissabte 30 de juny, CCOO de Catalunya acollirà a la seva seu de Barcelona (Via Laietana, 16) la III Escola d’Estiu de Federalistes d’Esquerres i Economistes davant la Crisi, amb el títol “La crisi de la desigualtat”.

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, formarà part de la fila zero de la primera taula, que anirà sobre la crisi de desigualtat i que tindrà lloc entre les 9.30 h i les 11.15 h.

També la secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, Alba Garcia, participarà en la taula de treball sobre “La política econòmica, una perspectiva de gènere”. que tindrà lloc entre les 11.15 h i les 12.30 h.

Tota la informació d’aquesta escola d’estiu la trobareu en aquest enllaç:

Barcelona, 29 de juny de 2018