Demà, 28 de juny

CCOO de Catalunya impulsa diverses accions amb motiu del Dia per a l'Alliberament LGTBI

Demà, 28 de juny, és el Dia per a l’Alliberament LGTBI, i amb motiu d’aquesta celebració, al matí, a les 12 h, a la seu de CCOO (Via Laietana, 16, de Barcelona), es farà la presentació del nou full d'afiliació al sindicat per part de l'àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya i la lectura del manifest del Dia de l’Orgull LGTBI.

A la tarda, la Comissió Unitària 28 de Juny, de la qual CCOO forma part, convoca una taula rodona sobre aquesta qüestió al Palau de la Virreina (Rambla, 99, de Barcelona) a partir de les 18.30 hores.

Finalment, dissabte, 30 de juny, tindrà lloc la manifestació unitària per l’orgull LGTBI i contra l'LGTBIfòbia, a Barcelona. Sortirà a les 18.30 hores de la plaça de la Universitat i hi participarà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco. Posteriorment, a partir de les 21 hores, se celebrarà una festa popular a la mateixa plaça de la Universitat. Amb el lema "Aturem l’odi i l’LGTBIfòbia", els convocants reclamen aturar la transfòbia, la lesbofòbia, la bifòbia, la interfòbia i l’homofòbia.

El manifest de CCOO de Catalunya amb motiu del Dia per a l’Alliberament LGTBI, el trobeu en aquest enllaç: https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2018/manifest_28_juny_dia_orgull_lgtbi.pdf

27/06/2018