Les treballadores de l’empresa Optima a Olesa de Montserrat es mobilitzen contra la precarització de les seves condicions econòmiques i contractuals

Les treballadores de l’empresa Optima, que fa la neteja de les escoles i les dependències municipals d’Olesa de Montserrat, han fet sis jornades de mobilitzacions per l’incompliment, per part de l’empresa, de la política de contractació, que fins avui s’ha mantingut amb diferents contractes. Aquesta situació ha precaritzat molt les condicions contractuals i econòmiques d’aquestes treballadores.

Com a protesta per aquesta situació, s’ha convocat el dijous, 28 de juny, a les 18.45 hores, una concentració de dues hores davant l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat. L’objectiu és donar suport a la lluita d’aquestes treballadores pel compliment dels acords i per un treball digne.